2012. november 15., csütörtök

Blue Midnight 71.rész - Új barátok (?)


71.rész
Új barátok (?)







*Abby szemszöge*
Áldom Istent, hogy Nicole ma bejött a próbára és elrángatott az MBLAQ-es fiúk egyik próbájára. Nem kellett sokat könyörögnie. Bűntudatom akkora, hogy alig bírok Gikwang szemébe nézni, gondolhattam volna, hogy lesz. Lee Joon folyamatosan ki volt akadva, hogy én vagyok a „francia” kiscsaj. Még most sem tudja feldolgozni ezt a traumát. Igazából jót nevetek rajta. Vicces gyerek, és ahogy elő tudja adni magát hát az még viccesebb, kezdem őt is megkedvelni és többieket. Nicole-nak igaza volt tényleg nem olyanok, mint ahogy én gondoltam őket.  Azért kicsit félek, hogy Nicole hülyeséget csinál, de bízom benne, hogy tényleg úgy lesz, ahogy ő mondta. Ő érzései ő tudja mi jó, de neki, de azért figyelmeztettem, mert így tartottam helyesnek. A fiúk a próba helyet inkább velünk foglakoztak sokat beszélgetünk és hülyéskedtünk. Nicole és Mir az egyik sarokban beszélgettek miközben én a többiekkel próbáltam kommunikációhoz hasonló tevékenységet folyatni. Ők jól el voltak én pedig jót nevetem rajtuk.
- Mióta táncolsz Abby? – Fordult felém G.O mosolyogva.
- Őm.. 6 éve. – Mondtam el gondolkozva. Igazából nem tartom számon a lényeg, hogy táncolhatok és nekem ennyi bőven elég.
- Akkor biztos profinak tartanak.
- Nem hinném. – intettem le mosolyogva. 
- Ne szerénykedj már. – Mondta röhögve G.O.
- Nem szerénykedek.
- Biztos, hogy te voltál az a „francia” csaj? – Kérdezte Lee Joon. – Mert ha nem lett volna ott a pasid tuti elkértem volna a számodat.
- Lee Joon te örök macsó. – Mondta röhögve Seunhgo.
- Fejen forogjak, hogy el hidd, hogy én voltam az?- Néztem rá kérdően. – A telefonszám helyet meg olyan fülest kaptál volna, hogy végig nyaltad volna az étterem padlózatát. – Mosolyogtam áratlanul.  Lee Joon nyelt egy nagyot és ijedten meredt rám. A többiek a földet verték úgy nevetek.
-  Ezt meg kaptad. – Mondta G.O fulladozva a röhögéstől. Nem bírtam meg állni így én is nevetni kezdtem Lee Joon ijedt arc kifejezésén, de végül Lee Joon is beadta a derekát és ő is nevetésben tört ki. Kis idő múlva Lee Joon közölte G.O-val ,hogy kísérje el valami innivalóért természetesen ezt nem ment olyan könnyen 10 perces veszekedés után G.O beadta derekát és végül elment vele. Lee Joon olyan, mint egy kis óvodás, akit mindig minden hova kísérgetni kell. Személy szerint jót kacarásztam rajtuk. Nem sokkal, hogy Lee Joon-ék  vissza értek Seungho csúszott közelebb kúszott hozzám fél oldalasan felé fordultam, hogy lássam. Mosolyogtam rá, amit ő viszonzott. Ő volt az első, akinek azonnal meg jegyeztem a nevét talán az elbűvölő mosolya miatt.
- Lehetne egy fura kérésem?
- Persze. – Mosolyogtam rá majd rá néztem Lee Joon-ra aki büszkén szürcsölgette italát.
- Megadnád a telefonszámodat? – Kérdezte félénken. – Persze csak ha…
- Persze. – Tartottam a kezemet jelezve, hogy adja oda a telefonját mikor át adta én is át nyújtottam az enyémet. Bepötyögtem a megfelelő számokat és visszanyújtottam neki.
- Köszönöm. De ugye ne…
- Dehogy baj. – Vágtam a szavába közben mosolyogtam rá. Egy percre se fordult meg a fejemben miért kérte el és nem is érdekelt, de az biztos, hogy izgatottan fogom várni a hívását. Nem származhat bajom abból, ha új barátokat szerzek…

2 megjegyzés:

  1. szia most találtam rá a blogodra és imádom *-* képes voltam 11-től hajnali 2-ig elolvasni eddig xD és hát nagyon jól írsz:D már várom a kövi részt úgyhogy siess vele^^ By.:Tina^^
    iu.: Yoseob a kedvencem♥:3 ezt muszáj volt leírnomxDD

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen ^^ ♥ örülök, hogy tetszik.:DD és amilyen gyorsan csak lehet irjuk a részeket:) (nem egyedül irom én csak Nicole részeit irom a barátnőm pedig Abby-ét.:) )

    VálaszTörlés