2012. december 3., hétfő

Blue Midnight 94.rész - Elmaradt búcsú


94.rész
Elmaradt búcsú








*Abby szemszöge*
Egyre közeledik, a nap mikor elmegyek. Nem bírnék úgy elmenni, hogy ne köszönjek el Seungho-tól. A kórház felé tartva csak egy dolgok járt a fejemben, hogy fogja fogadni. Félek. Nagyon félek. Igazából többször megfordult a fejemben, hogy lehet, el sem kellene búcsúznom tőle így lehet csak még rosszabb lesz el menni. Ahogy be értem a kórházba szívem egyre hevesebben vert. Kezdek egyre jobban bepánikolni. Ahogy egyre közelebb értem a szobájához egyre lassabban lépkedtem. Szobájához érve nagy levegőt vettem és megfogtam a kilincset, de egyszerűen nem tudtam benyitni. Nem ment mintha az egész testem elennem lenne. Nagy levegőt vettem majd lassan benyitottam. Kicsit megkönnyebbültem, hogy alszik, de valahogy még is elszomorított. Neki támaszkodtam a falnak és néztem, ahogy alszik. Nem is értem miért van még kórházban már őt is rég kiengedhették volna, mint engem. Mosolyogva néztem őt, ahogyan békésen szunyál. Bárcsak tudná, hogy mennyire fontos számomra és mennyire nehéz lesz nekem elmenni.
- Te mit keresel itt? – suttogta valaki a fülemben. Abban a percben a vér is megfagyott bennem és csak tátogtam, mint egy hal és egyetlen egy szó sem jött ki a torkomon. Ijedten meredtem magam elé. Lassan megfordultam.
- Én…Én..csak  bejöttem hozzá. – mosolyogtam kínosan. – Jobb, ha megyek Mir. Semmi keresni valóm itt. – mutogattam valamerre magam se tudom hova mutogattam. Olyan kínosan éreztem magam nem számítottam arra, hogy Mir-rel is összefuttok.
- Dehogy maradj nyugodtan. – mosolygott rám.
- Nem akarok zavarni.
- Nem zavarsz, maradj itt nyugodtan. Várd, meg még felébred. – Tette zsebre a kezét majd leült a székre és engem kezdet nézni.
- Nem volt jó ötlet ide jönnöm. – motyogtam remélve, hogy nem hallja meg.
- Miért? – nézett rám értetlenül.
- El akartam mondani neki, hogy… - hajtottam le a fejem. -…hogy elmegyek. – hangom remegett már a sírás határán voltam. Hangom elárul mindent.
- Nem mehetsz el. De miért? – kérdezte. Felnéztem rá majd oda mentem hozzá és leültem a mellette lévő helyre.
- Szakítottam Gikwang-al. – jelentettem ki határozottan. Mir szemei kikerekedtek tátott szájjal nézett engem. Kezdem kényelmetlenül érezni magam.
- Igazából nem is tudom, mit vagyok meg lepődve számítottam rá. – nevette el magát. – De az még mindig nem világos, hogy miért mész el?
- Mert nem akarok még nagyobb csalódást okozni senkinek. – próbáltam tartani magamat, hogy nehogy elsírjam magam.
- Ne viccelődj már Abby. – kezdte simogatni a hátamat. – Tudod, hogy van valaki, akinek bármit is teszel, nem okoznál csalódást. – biccentett a fejével Seungho szobája felé jelezve, hogy kire gondol. – Tudod, hogy… - mondta de nem fejezte mondatott csak kínosan mosolygott. Sejtettem mire gondol és mit akart mondani.
- Pont, hogy meg akarom védeni attól, hogy csalódjon bennem. – emeltem fel a hangomat, de nem akartam kiabálni pont nem a kórházban így kicsit vissza fogtam magam.
- Meg kérdezted tőle, hogy ő mit akar? – nézett a békésen alvó Seungho-ra.
- Nem mert tudom, mit akar. – néztem rá én is Seungho-ra.
- Dehogy tudod Abby. – fejét rázta mosolyogva. – Azt isten is látja rajtatok, hogy egymásnak vagyok teremtve. – mondta komolyan. Meglepődöttségtől meg sem tudtam szólalni. Éreztem, ahogy szemeim meg telnek könnyel. Próbáltam nem Mir szemébe nézni így földet bámultam.
- Hát téged is lehet látni. – közeledett felénk egy ismerős hang vidáman. – Hogy vagy? – kérdezte. Felnéztem rá egy mosolyt erőltettem magamra és visszamosolyogtam.
- Köszönöm GO jól vagyok. Örülök, hogy látlak.
- Gyere, ölelj már meg régen láttalak. – tárta szét a karjait. Én csak pislogtam nagyokat nem értettem, hogy mi ütött belé hirtelen. Aztán észbe kaptam és felálltam s meg öleltem.
- Szerintem én most már megyek. – toltam el magamtól majd rá mosolyogtam aztán Mir-re néztem.
- De…
- Majd visszajövők később. – vágtam Mir szavába. Elköszöntem tőlük és elindultam haza. Semmi keresni valóm itt. Nagy hiba volt ide jönni még nehezebb lesz el menni, mint gondoltam. A szívem meg szakad, hogy itt kell, hagyjam, úgyhogy el sem tudtam tőle búcsúzni.  Azt hiszem sokkal jobb lesz így…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése