2012. december 28., péntek

Blue Night 8.rész - Újra Tiffany-val


8.rész
Újra Tiffany-val




*Nicole szemszöge*
Csak egy órával voltam előbb a reptéren mint kellett volna. Egyedül mentem, és ahogy egyre közeledett az idő, amikor újra látom Tiffany-t egyre idegesebb lettem. Aztán egy órás össze vissza járkálás után a reptéren, végre megpillantottam ahogy 5 táskával, szerencsétlenül, botorkálva, káromkodva… de felém jön.
- Tiffany! – ugrottam a nyakába.
- Nicole… - lábadt könnybe a szeme. – Úgy szeretlek… Fogd ezt meg. – nyomta a képembe az egyik táskáját majd a másikat.
- Már megint a műkönnyek… - morogtam magamnak. 
- Mit mondtál? – fordult felém Tiffany lepetten.
- Azt hogy én is szeretlek. – vigyorogtam.
Mikor már a taxiba ültünk nem bírtam tovább, hogy ne kérdezzem meg.
- Mikor megyünk?
- Mi? Hova?
- Tudod… - forgattam meg a szemeim. – A ház.
- Jaa… Nekem mindegy.
- Akkor holnap. Abby-nek ne szólj még nem tud róla…
- Mert szerencsétlen vagy.
- Nem tudtam, hogy mondjam el neki anélkül, hogy ne nézzen bolondnak jó?! – förmedtem rá.
- Szerintem emiatt már nem kéne aggódnod. – grimaszolt Tiffany. – Akkor csak én tudok róla? – csillant fel a szeme. – Megtisztelve érzem magam. – jöttek megint a műkönnyek.
- Az a helyzet, hogy nem… - vakargattam a fejem miközben kínosan vigyorogtam.
- Ki volt az a szerencsétlen..? – kezdett mérges lenni Tiffany.
- Mir… - mélyült el a hangom és szállt ki belőlem az élet, mikor ki kellett mondanom a nevét.
- Akarom tudni a részleteket? – dőlt hátra Tiffany majd ölbe tett kézzel szúrós szemekkel nézett rám.
- Nem! – vágtam rá egyből.
Csönd lett az autóba majd lassan én is hátradőltem és nagyok sóhajtottam.
- Remélem tudod, hogy mire kell számíts ha szembe szállsz GD-vel… - gondolkodott el Tiffany miközben az ablakon bámult ki. Ijesztő dolog őt komolynak látni.
- Tudom…



- Megjöttem parasztok! – kiabált Tiffany mikor belépett a házba. Én csak kínosan vigyorogtam miközben a táskáival a kezembe próbáltam magam bevonszolni az ajtón. A műveletemet nehezítette a küszöb ami hogy a rákba ne idézne elő egy jókora taknyolást. Miközben vonszoltam magam befelé a nehéz csomagokkal megbotlottam a küszöbbe és sikeresen felnyaltam a padlót.
- Látom még mindig életképtelen vagy. – fordult vissza Tiffany.
- Ne segíts könyörgöm véletlenül se! – kiabáltam.
- Tif….fa…- kezdték hangosan a fiúk de mikor megláttak lassan elhalkultak és buta ábrázattal meredtek rám.
- A küszöb? – vigyorgott Yoseob.
- AZ! – vágtam rá mérgesen.
- Túleshetnék gyorsan az „ üdv itt újra Tiffany” dolgon? Vendéget várok! – csapta össze a tenyereit Hyunseung.
- Vendég? – kaptam fel a fejem a földről.
- Sziasztok! – szólalt meg mögülem egy ismerős vékony hang. Egy túl ismerős túl vékony hang amit még egy macska és is megirigyelne aminek gyantázzák a hátát.
- Ugye nem… - tettem vissza a fejem a padlóra és szimuláltam sírást.
- Jó az új lábtörlő. – tipegett be az öt méteres magas sarkújával Miss Tökéletes.
- Ez a lábtörlő jobban öltözködik mint te. Nem tudom, hogy vagy vele de ez egy pöppet ciki. – mondtam unottan.
- A lábtörlők nem beszélnek. – jelentette ki.
- Valaki vágja már hozzá az „ Év felfedezése” díjat… - forgattam meg a szemeim.
- Te ki vagy? – mutatott Hyuna Tiffany-ra aki csak lenézően pislogott rá. Lassan feltápászkodtam a padlóról majd letöröltem a ruháimról a koszt.
- Méltó arra, hogy megtudja a nevem vagy ne törjem magam? – mutatott Tiffany Hyuna-ra majd érdeklődően nézett körbe mindenki szemügyre véve.
Nem sokkal ezután ugatásra lettem figyelmes. Rex viharzott le a lépcsőn hangos ugatás kíséretével majd megiramodott Hyuna felé és rávette magát amitől a mi kis hercegnőnk csak nyávogva a földre rogyott és sipákolni kezdett. Rex csak ráugrott majd, hogy ott tartsa morgott rá de nem ért hozzá. Hyunseung megfogta Rex nyakörvét majd gyorsan lerángatta róla. Nem volt valami boldog a jelenet miatt…
- Ez a hülye dög… - nyávogott miközben Hyunseun felsegítette.
- Ügyes vagy Rex! – kiabáltam a nappaliba ballagó kutya után.
- Nem vicces! Mi van ha megsérül? – nézett rám Hyunseung.
- Jót tesz az emberiségnek… - tettem a kezem a szívemhez.
- Amúgy ő ember? – mutatott Tiffany Hyuna-ra majd rám nézett kikerekedett szemekkel.
- Annak készült de nem jött össze. – röhögtem el magam majd adtam egy pacsit Tiffany-nak.
- Szia Tiffany végre ho- jött le a lépcsőn Abby de mikor megpillantotta Hyuna-t reflex szerűen vissza fordult. – Szóljatok ha sátán mentes a légkör oké? – kiabált vissza majd felment a lépcsőn.
Hyunseung nem nézte jó szemmel a jelenetet, rögtön megfogta Hyuna kezét majd felrángatta a lépcsőn. Nem sokkal azután,  hogy felment Abby jött le a lépcsőn.
- Mit keres ez itt? – suttogott miközben mutogatott a lépcső felé grimaszolva.
- Fogalmam sincs de zavarja az aurám a létezése. – rázta a fejét Tiffany.
- Tiffany! – indult meg Yoseob Tiffany felé széttárt karokkal.
- Abby! – tárta szét Tiffany is a karjait és indult meg Abby felé mire Yoseob ledermedt.
- Ja, hogy ez nem az a játék oké. – állt meg Tiffany majd békén hagyta Abby-t aki ettől megkönnyebbülve sóhajtott egyet.
Csalódottan ballagott vissza mellém Tiffany majd egyszer csak felemelte a fejét és nagy vigyorral a képén tárta szét a karjait és Yoseob-ot bámulta. Arra várt, hogy megölelje… vagyis.. azt hiszem.
- Nem, már elmúlt a varázs. – rázta a fejét Yoseob.
- Van Isten. – csapta le maga mellé Tiffany megkönnyebbülve a karjait majd levette arcáról azt az erőltetett vigyort.
Este a konyhába csináltam egy teát magamnak és Tiffany-nak miközben ő az asztalnál ült. A többiek fenn voltak néhányan már aludtak. Az a hárpia szerencsére 7 körül elhagyta az aurám de az a seb amit hagy bennem minden egyes alkalomkor amikor meglátom nagy mély nyomot hagy amitől garantáltan 7 napon át túlgyógyuló agyf*szt kapok.
- Mikor indulunk? – ültem le Tiffany mellé majd csúsztattam elé a teáját.
- Minél korábban. Essünk túl minél hamarabb a dolgon. Remélem nem találkozunk vele… - mondta majd a szájához emelte a teás bögréjét. 

1 megjegyzés:

  1. Tiffany már annyira, de annyira hiányzott :D A Méltó arra, hogy megtudja a nevem vagy ne törjem magam? mondat után már sírtam a röhögéstől :D Nagyon jó poénjaitok vannak lányok! :D

    VálaszTörlés