2013. január 10., csütörtök

Blue Night 16.rész - Eltévedt hercegnő


16.rész
Eltévedt hercegnő




*Nicole szemszöge*
Kora délben az idegesítő napfényre keltem ami beszűrődött az ablakokon. Mir még mindig aludt. Lassan felkeltem és 10 percet ültem a kanapé szélén mire az elmém is felébredt.
- Hé, Mir. – kezdtem el lökdösni de nem reagált. – Hallod, Mir! – lökdöstem még mindig de semmi haszna nem volt.
Fél óra múlva miután rendbe szettem magam még mindig húzta a lóbőrt. Kimentem a konyhából és lerántottam róla a takarót.
- Mir kelj már fel! – szóltam rá. Mir drága fogta magát és átfordult a másik oldalára. Ledobtam a pokrócot a földre majd bementem a konyhába töltöttem egy pohár vizet majd vissza mentem Mir-hez.
- Felkelnél végre? – kérdeztem, de  most se változott semmi. Meglendítettem a kezem és a fejére öntöttem a pohár vizet mire felkapta a fejét és felült.
- Üdv a valóságba. -  mondtam neki miközben ő még mindig rémültem bambult a semmibe és próbált rájönni, hogy mi is történt. Én visszamentem a konyhába, letettem a poharat majd visszamentem. Mir még mindig rémülten ült a kanapén.
- Szedd össze magad és tűnj el mielőtt a többiek haza jönnek. – vettem fel a pokrócot a földről majd ledobtam az egyik fotelbe. Mir megrázta a fejét mint egy kutya és a haján lévő víz fele rajtam landolt.
- Mikor jönnek haza? – nézett rám.
- Úgy nézek ki mint aki tudja? – tártam szét a karjaim és mosolyogtam.
Mir lehajtotta a fejét majd hirtelen felkapta és felcsillantak a szemei.
- Nem jössz velem? – vigyorgott mint egy kisgyerek.
- Mi? Nem! – lepődtem meg. – Napokig abba a szobába voltam bezárva ahol Yoseob nem vagyok valami jól szeretnék pihenni.
- Ó na lécii – kérlelt.
- Nem. – vágtam rá.
- Olyan rég láttad a többieket. – nyöszörgött duzzogva. – Figyelj! – kapta elő a telefonját majd ügyködött rajta valamit és a füléhez emelte.
- Szia! – szólt bele nagy boldogan.
- Ki az? – kerekedtek ki a szemeim.
- Mi lenne ha ma Nicole átugrana?
- Hogy mi van?! – háborodtam fel miközben ő telefonált.
- Mondd el neki is! – nyújtotta felém a telefonját Mir vigyorogva.
- Mi? Nem! Ki az? – tettem fel sorba a kérdéseket.
- Joon!
- MI VA-
Kezdtem felháborodva de Mir a fülemhez  nyomta a telefont mire kénytelen voltam stílust váltani.
- Nem sokára ott vagyok. – kedveskedtem a telefonba, majd Mir kinyomta.
- Te maga vagy az ördög. – néztem rá szúrós szemekkel de ő csak büszkén mosolygott vissza rám.
- Áh. Ni….cole…. – jött be a nappaliba Abby de mikor meglátott minket lefagyott.
- Te? – mérte végig Mir-t. – Itt? – grimaszolt.
- Itt aludt. – mutattam Mir-re és vágtam unott fejet.
- Miért is? – nézett nagyokat Abby.
- Mert szerencsétlen most miért lepődsz meg ezen? – forgattam meg a szemeim.
Abby vállat vont majd keresztül ment a nappalin és bement a konyhába.
Mir felé fordultam és dühösen mutogatni kezdtem neki, hogy ezt jól elintézte de nem értette mit akarok mondani vagyis elmutogatni neki.
- Amúgy Nicole mára ígértél nekem egy kis beszélgetést! – szólt ki Abby a konyhából mire abbahagytam a mutogatást és a konyha felé hajoltam.
- Tudom! – kiabáltam vissza.
Mir hadonászni kezdett a kezével jelezve, hogy gyorsan közöljem Abby-vel, hogy elmegyek.
- Őm, Abby, este beszélünk, mert most… el.. kéne.. menjek. – bizonytalanodtam el és néztem grimaszolva Mir-re, mire ő egy széles vigyorral egy „oké” jelet mutatott.
- Hova? – jött ki a konyhából Abby meglepődve.
- Hát izé.. – röhögtem el kínomba magam mert nem tudtam mit mondjak.
- Thunder meg akarja neki mutatni a macskáját. – segített ki Mir magabiztosan.
- De hát te utálod a macskákat. – grimaszolt Abby.
- T-Tudom, és szeretnék ezen változtatni. – dőlingéltem előre-hátra.
- És Yoseob?
- Mondd neki, hogy Tiffany barátjánál vagyok és, hogy amint tudok jövök. – intettem le majd magam után vonszolva Mir-t elindultam a szobám felé.
- De…. – kezdte Abby de mire befejezhette volna már az emeleten jártam. Tudom mit akart mondani… azt hogy miért teszem ezt, mikor Yoseob napok óta nem látott engem…


- Nem maradok sokáig. Nincs kedvem hülyéskedni. – mondtam Mir-nek az ajtóba mire ő csak bólintott egyet majd benyitott.
- Mir! Hol a fenébe voltál?! – állított elénk Seungho csípőre tett kézzel de mikor meglátott engem engedett haragjából.
- Ti… - mutatott hol rám hol Mir-re. – Kibékültetek?
- Hát azt azárt ne-
- Ja! – vágta rá Mir vigyorogva félbeszakítva engem.
- Nicole! – Szaladt oda hozzánk Joon és megölelt. Mikor elengedett tátott szájjal bámultam rá.
- Azta! – ámultam el az izmain amik jól látszódtak egy szál izompólóba.
- Bizony. – feszített büszkén Joon.
- Igen… A kis izompacsirta. De legbelül mind tudjuk, hogy lágy vagy mint a puding. – kócoltam össze a haját mire felháborodott.
- Rég láttalak. – mosolygott G.O.
- Jó újra látni. – intettem neki mire ő a szokásos félig orrba dugott béke jellel válaszolt.
Beljebb mentem a házba és akkor vettem észre Thunder-t aki kis szerényen meghúzta magát a nappali közepén és csöndbe figyelt.
Ő nálam tipikusan olyan embernek számított aki elég ha rám mosolyog és elolvadok. Kitűnt a többiek közül, de nem azzal, hogy hülyébb volt, izmosabb vagy jobb volt a hangja. Ő csak egyszerűen egy kicsit hülye volt, izmos, és jó hangja viszont mind ez cukisággal párosult amivel engem pár perc alatt padlóra lehetett küldeni. A jelenlétébe mindig elbizonytalanodtam…
- Szia! – mosolygott rám amit én csak egy mosolygással tudtam viszonozni. A szavak cserben hagytak.
Csak leültem hozzájuk és hallgattam ahogy beszélgetnek ökörködnek. Meglepően jól éreztem magam. Ők a legidiótább emberek akiket ismerek és ezért már díjat érdemelnének. Több órát ültem ott és hallgattam őket mikor G.O kitalálta, hogy főzzenek valamit. Első gondolatom az volt, hogy Mir-t semmi féle képen be ne engedjék a konyhába mert annak csúnya vége lesz. Mindenki felpattant a kanapéról és berohant a konyhába én meg egy nagyot sóhajtva ott maradtam a kanapén.
- Mérföldes barmok… - motyogtam magamban mosolyogva.
- Ne hízelegj. – szólalt meg valaki velem szemből. Felkaptam a fejem és Thunder ült velem szembe egy fotelbe.
- Csak nem fáj az igazság? – mosolyogtam rá.
- Az csak G.O-nak fáj amikor lebukik. -  nevetett magába.
- Lebukik? – keltette fel az érdeklődésem amiről beszél. – Mivel? – ültem közelebb hozzá.
- Miket hallottál már róla? – nézett rám kíváncsian.
- Hát ezt azt.
- Egy szó. – emelte fel a mutató ujját. – Galamb. – Mindketten röhögni kezdtünk.
Galamb. Ez a neve annak a mappának G.O számítógépén amibe a vágyai kielégítésére használt videóit tárolja.
- A perverz… - röhögtem.
- Valakinek annak is kell lennie. – mosolygott amitől biztos vagyok benne, hogy olyan vörös lettem mint egy rák. – Tényleg találkoztál már Dadoong-al?
- Kivel? – lepődtem meg.
- Gyere. – állt fel majd elindult én meg követtem. A szobájába vezetett ahol az ágyon egy macska pihent.
- Ohh… - ez volt a reakcióm mikor leesett a szitu.
Thunder felvette a macskát majd az ölébe vette és leült vele az ágyra én meg mellé.
Barátkozni kezdtem a macskájával míg nem már majdnem, hogy megszerettem. Még is azt szerettem a legjobban amikor Thunder foglalkozott vele. Nagyon aranyosak voltak együtt.
- Bocs, hogy megkérdem. – szólalt meg Thunder majd letette Dadoong-ot a földre és rám nézett. – Mit csináltatok tegnap este Mir-rel? – próbált mosolyogni.
Elvörösödtem majd idegesen kapkodtam a tekintetem ide-oda.
- Semmi érdemlegeset. Miért? – néztem rá mire ő zavarodottan kerülte a tekintetem és halványan mosolygott.
- Csak kérdeztem. – szégyellte el magát.
- De cuki… - kuncogtam magamba amit szerencsére nem hallott meg.
- Nicole! Szólítgatott valaki majd nem sokkal később Joon rontott be a szobába a telefonommal a kezembe ami csörgött. – Téged keresnek. – nyújtotta felém én meg elvettem és félve néztem a képernyőre. Joon kiment én meg felvettem a telefont és a fülemhez emeltem.
- Hol vagy?! – szólt bele Yoseob.
- Mindjárt otthon vagyok. – rezzentem össze.
- Remélem is. Hyunseung valami fontosat akar mondani és jó lenne ha minél előbb haza jönnél.
- Sietek. – mondtam majd kinyomtam a telefont és egy nagyot sóhajtottam.
- Yoseob? – mosolygott rám Thunder.
- Ki más? – fordultam felé nevetve. – Mennem kell. – álltam fel az ágyról.



Sokat nem búcsúzkodtam senkitől, Mir-t megkértem, hogy vigyen haza. Berohantam a házba a többiek már mind a nappaliba vártak.
- Nicole! – fordult felém lepetten Junhyung mire mosolyogtam egyet.
- Na végre. – rázta a fejét Doojoon.
Yoseob oda sietett mellém majd megfogta a kezem és odahúzott a többiekhez.
- Nos az a helyzet, hogy van itt valaki… - kezdte Hyunseung mosolyogva. Nagyon boldognak látszott amitől én is fényre derültem. – akit már amúgy ismertek… - folytatta de mindig elakadt a nagy mosolygástól. Hirtelen bejött még valaki a konyhába. Hangos kopogás és bizsuk csilingelésének zaja kísérte. Mikor megláttam azt hittem felnyalom a padlót. Legszívesebben fejen rúgtam volna magam mikor megláttam – de mostantól úgy ismerhetitek, mint a barátnőm – mondta Hyunseung boldogan majd megfogták egymás kezét. A többiek tapsoltak Abby, Tiffany meg én csak kikerekedett szemekkel néztük egymást. A mi kis hercegnőnk irányt tévesztett…

2 megjegyzés:

  1. Na végre:D tök jó lett, és hozzá akarom fűzni, hogy ebből a ficiből lettem a 'mérföldes barmok' fangörlje:D ^^<3 várom a kövit:)

    VálaszTörlés
  2. Ennek örülök.:DD És sietünk a kövivel.^^

    VálaszTörlés