2013. január 29., kedd

Blue Night 28.rész - Fagyizó


28.rész
Fagyizó




*Abby szemszöge*
Nagy léptekkel tartottam a parkba ahol Seungho-val volt meg beszélve, hogy találkozunk és onnan indulva elmegyünk valamerre. Késésben voltam mivel sikeresen elaludtam. Ahogy a parkba értem ismerős alak után kutattam.  Ahogy beljebb sétáltam a parkban az egyik padon ülve meg pillantottam Seungho-t. Mosoly húzódott az arcomra majd meg indultam felé. Mikor oda értem mellé a mosoly még mindig levakarhatatlan volt az arcomról majd Seungho hirtelen felállt mire én ijedtemben arrébb ugrottam egyet.
- Örülök, hogy ő kegyelme végre idefáradt. – fordult felém miközben komoly arcot vágott. Meglepetten pislogtam rá mire ő elnevette magát majd kezét nyújtotta felém. Gondolkodás nélkül nyúltam felé és fogtam meg a kezét.  Húzni kezdet maga után lassú tempóban sétáltunk.
- Ne haragudj, hogy késtem. – szólaltam meg hosszú percek után. Elengedtem a kezét nem akartam, hogy miattam esetleg valami bajba kerüljön.
- Türelmes vagyok, ha arról van szó. – mosolygott rám. 
- Érdemes volt rám várni? – kérdeztem mosolyogva.
- Nem.
- He? – torpantam meg hirtelen. Meglepetten pislogtam Seungho után.
- Jaj, csak hülyéskedek, gyere már. – fordult felém mosolyogva majd intett, hogy induljak meg.
- Ahha persze. – morogtam majd elindultam Seungho felé. Egy mosolyt erőltettem magamra majd Seungho-t megelőzve mentem a vak világba, mert fogalmam sem volt róla hova is akarunk mi egyáltalán menni.
- Hova mész? – kiabált utánam Seungho. Mentem tovább és nem foglalkoztam vele. – Mi a másik irányba megyünk. – kiabálta röhögve. Megtorpantam majd dühösen felé fordultam és trappolva indultam felé.  Jót kuncogott az orra alatt mikor oda értem. Dühös pillantásokat vetettem rá, amitől lefagyott az arcáról a mosoly. Zsebre dugta kezeit majd elindult a fagyizó irányába. Lassan sétáltam Seungho után miközben nézelődtem. Azt hiszem ez megfelelő pillanat lesz, hogy végre kiderítsem, hogy mit akart mondani. Bár sejtem és tudom is mit akart mondani, de biztosra akarok menni. Hallani akarom az ő szájából. Miért van olyan érzésem, hogy hiába erőlködök, úgy se fogja el mondani? Felsóhajtottam majd mire feleszméltem már a fagyizoban is voltunk. Kikértem a kedvenc fagyijaimat egy kehelybe majd Seungho is. Leültünk az egyik asztalhoz majd lassan „eszegetni” kezdtem a fagyimat. Szótlanul ültünk egymással szembe és fagyinkkal foglalkoztunk. Néhányszor csak ide-oda szurkáltam a kanalamat a fagyiban.
- Talán nem ízlik? – kérdezte Seungho mire felkaptam a fejem.
- De. – mosolyogtam rá.
- Akkor meg mi a baj? 
- Szeretem, ha egy kicsit összeolvadnak. – mosolyogtam rá. Legszívesebben felálltam volna és elmentem volna. Már meg esz a kíváncsiság annyira tudni akarom mit akart akkor ott mondani.
- Ohh értem. – mosolygott rám majd bele nyalt a csoki fagyijába.
- Őmm.
- Hhmm? – nézett rám Seungho.
- Most, hogy így ketten vagyunk…- kezdtem bele. – Most már nyugodtan elmondhatod, amit múltkor szerettél volna. – hajtottam le, a fejem, mert kínosan éreztem magam.
- Nem tudom, miről beszélsz.
- Tudod mikor Nicole…khmm.. – mosolyogtam kínosan. Életemben nem éreztem magam ilyen kínosan, mint akkor.
- Ja, hogy az. – nevetett fel. Próbáltam nyugtatni magam, hogy ne kapjak hirtelen dührohamot ennyi ember előtt.
- Örülök, hogy leesett. – morogtam az orrom alatt alig halhatóan.
- Amúgy csak annyit akartam mondani, hogy… - kezdett bele. Szívem egyre hevesebben vert. Lélegzet vissza fojtva vártam, hogy ki mondja. Gonosz mosoly húzódott az arcára, amitől vér is megfagyott bennem. Hát ez most csak szórakozni akar velem? - …Szeret…..em a csoki fagyit. – nevetett fel. Reflexszerűen lendült a lábam majd jól bokán rúgtam mire ő fel megugrott. Jól ki nevettem. Bevágta a duzzogott, de én csak jót mosolyogtam rajta.
- Azt hiszem, most mennem kell. – álltam fel az asztaltól.
- Jól bokán rúgsz, aztán gyorsan eliszkolsz? – vágott szomorú fejet. Úgy csináltam, mint aki meghatódik majd közelebb léptem hozzá.
- Kis kamus vagy. – hajoltam a füléhez. – Remélem, rá jössz miért kaptad. – mondtam gúnyos mosollyal az arcomon. – Na pás.- intettem neki majd elindultam kifelé  a fagyizóból. Még utoljára visszanéztem Seungho-ra aki még mindig meglepetten pislogott utánam. Vigyorogva indultam haza. Most már legalább tudja, hogy nem lehet hülyének nézni, ez csak egy enyhe célzás volt semmi több. Lassan sétálva battyogtam haza fele. Megtorpantam mikor egy ismerős alak közelített felém. Kétségbe esetten kerestem valami menekülő utat, de se merre sem tudtam menni csak visszafelé a fagyizó felé. Sarkon fordultam majd összehúztam magam és elindultam visszafelé reménykedve, hogy nem vett észre.
- Abby kérlek, várj meg. – halottam, ahogy magas sarkú cipőjének kopogása és ékszerei csilingelésének hangja egyre közelebb ér hozzám. Megrezzentem, és mint aki nem hall semmit mentem tovább.
- Istenem miért büntetsz? – néztem fel az égre. Megálltam majd lassan erőltetett vigyorral a képemen megfordultam. Hyuna próbálta szedni a lábait felém, de a magas sarkú miatt úgy tűnt, mint aki csigalassúságban közeledik felém.
- Hova mész? – kérdezte lihegve mikor oda ért elém. Mosolyogva igazgatta ide-oda a haját. Fintorogva végig mértem.
- Nem vagyunk ám jóban. – motyogtam az orrom alatt.
- Tessék?
- Haza. – mondtam unottan.
- Akkor megyek veled. – mondta mosolyogva majd hátra dobta a haját és elindult.
- Meg majd a franco..
- Gyere már Hyunseung már vár. – sürgetett. Szemeim ki kerekedtek és azonnal utána futottam.
- Te még nem mondtad el neki? – kérdeztem lepetten. Megbánóan lehajtotta a fejét és nagyot sóhajtott. – Szóval nem.
- El akartam, de nem volt szívem hozzá. Nem akartam megbántani. – nézett fel rám könnyes szemekkel.
- Ne hogy sírni kezdj nekem. – kiáltottam fel miközben hátráltam. – Akkor itt az ideje, hogy elmondd. – fogtam meg a karját majd húzni kezdtem magam után. Hazáig loholtam miközben magam után ráncigáltam Hyuna-t aki alig bírt lépést tartani velem. Mikor meg érkeztünk hozzánk feltéptem az ajtót majd beléptem magam után húzva Hyuna-t. Megdermedtem mikor Joon és Hyunseung-ot pillantottam meg a nappaliban. Izzott a levegő köztük, de még is mindketten nyugodtnak mutatták magukat.
- Joon te mit keresel itt? – Kérdezte Hyuna lepetten. Azonnal járni kezdet az agyam, hogy mit kéne, most tegyek. Ilyenkor miért nincs itt Nicole?!
- Jöttem tisztázni a dolgokat. – támaszkodott a falnak Joon.
- Miért? – fordult Hyunseung Hyuna felé. Végig nyugodtnak mutatta magát de belül már milliószor össze omlott. Hyuna szólásra nyitotta volna a száját de meg szorítottam a karját jelezve maradjon csöndbe. Elengedtem Hyuna karját majd Joon felé kezdtem szaladni. Megragadtam Joon karját és ráncigálni kezdtem magam után.
- Te most szépen velem jössz. – mondtam miközben már magam előtt toltam. – Ti pedig szépen beszélgettek. – Néztem Hyuna-ra majd Hyunseung-ra. Kinyitottam az ajtót majd ki löktem Joon-t majd bevágtam magam után az ajtót. Megkönnyebbülve sóhajtottam fel.
- Te meg mit művelsz? – fordult felém dühösen Joon. – Épp ti mondtátok, hogy legyek férfi és cselekedjek.
- De ez pont nem az pillanat. – vágtam vállon. – Most pedig szépen haza mész én pedig elkísérlek. – mondtam majd finoman meg löktem, hogy elinduljon.
- Nem vagyok óvodás akit kísérgetni kelljen. – mondta durcásan.
- Ohh dehogy nem.
- Chh. – előzött meg majd duzzogva sétált előttem. Csendben sétáltunk ő előttem így szemmel tudtam tartani minden lépését.
- Miért pont Hyuna?- kérdeztem tőle hosszas csönd után.
- Nem szeretem csak engedtem a kísértésnek és kaptam az alkalmon. – mosolygott el egy pillanatra majd kiröhögtem saját magát. Tovább indult.
- Hát ez egy vérbeli szerencsétlen. – mutogattam utána.  Fejemet fogva indultam meg utána. A sarkon be fordulva már csak pár ház többnyire voltunk a házuktól.
- Ha lehet ne foglalkozz Hyuna-val. – néztem rá.
- Nem tervezem. – mosolygott. – Féltem a… - nézett le.
- Helyes. – kaptam el zavartan a tekintetem és mereven néztem magam elé.
Az ajtóba elköszöntem tőle majd haza indultam annak reményében, hogy Hyuna-nak és Hyunseung-nak sikerült megbeszélnie a dolgokat.   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése