2013. február 11., hétfő

Blue Night 36.rész - Fehér autó


36.rész
Fehér autó




*Nicole szemszöge*
- Nem szólhatsz bele más ügyeibe. – mondta nekem komolyan ölbe tett kézzel Tiffany miközben a szobám falát támasztotta.
- De Mir-
- Megoldják! – szakított félbe. – Basszus az ő életük csak tudják már kezelni. – hadonászott a kezével. – Te törődj a saját életeddel ne pedig az övével!
- De ha én nem teszek semmit ők sem fognak! – álltam fel az ágyamról.
- Nicole az élet nem tündérmese! Lesznek még fáradtak és lesznek még túlhajtva. De ez a dolguk. Hagy őket békén és ne szólj bele még mielőtt valami bajt csinálnál. – mondta majd bevágta maga után az ajtót.
- A francba már! – ragadtam meg a párnám és dobtam el teljes erőmből az ajtó felé ami hirtelen kinyílt és arcon találta a belépő Yoseob-ot.
- Azt hiszem volt már ennél jobb pillanatom is… - rázta a fejét lepetten.
- Wahhfboewhou. – hadartam el valamit dühösen.
- Na találjunk gyorsan egy közös nyelvet. – csapta össze a tenyerét majd leült mellém és átölelt.
- Hagyjuk. – mondtam unottan majd a fejemet a vállára döntöttem és lassan kezdtem megnyugodni.

- Lejárt a 20 perc! 5 perc pihenő! – álltam fel a székről a telefonomat nézve majd kikapcsoltam a zenét. A fiúk fáradtan a földre rogytak és mélyeket lélegeztek. Mindenkinek adtam egy-egy törülközőt majd a vizes palackokkal kezdtem rohangálni. Épp G.O-nak nyújtottam át a vizet amikor hirtelen émelyegni kezdtem. Egy pillanatra lefagytam majd kicsit megráztam a fejem.
- Kösz. – köszönte meg G.O a vizet majd inni kezdett én meg a fejemet fogva vártam mikor múlik el a szédülés.
- Jól vagy? – pislogott rám G.O miután ivott.
- Persze-persze. – hadonásztam a kezemmel, vigyorral a képemen.
Lassan oda botorkáltam az egyik székhez majd leültem. A kezeimmel legyezgettem magam de nem sokat ért.
- Kérsz? – nyújtotta oda nekem a vizét Mir.
- Neked nagyobb szükséged van rá. – erőltettem mosolyt az arcomra.
- Na! – nyomta az orrom alá a vizét.
- Nem kell! – förmedtem rá és löktem arrébb a kezét.
- Mi bajod van? – nézett rám furcsán.
- Letelt az 5 perc, folytathatjátok. – mondtam komolyan lehajtott fejjel majd felálltam és elindítottam a zenét mire mindenki beállt a helyére.
- Mi a halál? – ültem le a székre és fogtam a fejem. A kép kezdett összefolyni a hangok kezdtek elhalkulni és egyre melegebb lett. Vergődtem a széken mint egy partra vetett hal. Hiába legyeztem magam a kezemmel nem ért semmit. Elővettem a telefonom a zsebemből és azon gondolkoztam, hogy megkérjem-e Yoseob-ot, hogy jöjjön értem. Végül letettem a telefonom a mellettem lévő székre. Azt hittem felgyulladok vagy még előtte elájulok. Nem értettem miért vagyok ilyen rosszul. Semmi olyat nem ettem amitől beteg lehetnék vagy bármi más. 
Hosszas szenvedés után fogtam magam majd felálltam a székről és kisiettem a teremből. Besiettem a mosdóba és a mosdókagylóra támaszkodtam. A tükörből egy ismerős idegen nézett vissza rám. Mélyeket lélegeztem miközben folyt rólam a víz. Megmostam az arcom majd kimentem a mosdóból. Ahogy a hosszú folyósokon mentem megcsapott a friss hideg levegő. Egy pillanatra megálltam majd vissza fordultam és kimentem a stúdióból. Mikor kiértem neki dőltem a stúdió falának és megkönnyebbülve lélegeztem fel. Valamivel jobb volt a friss hűvös levegőn lenni. Enyhített a fejfájáson és nem volt melegem. Mélyeket lélegezve néztem körbe mikor a szemem megakadt egy ismerős fehér autón. Valaki állt az autó mellett és a telefonját nyomkodta. Lassan de biztosan kezdett úrrá lenni rajtam a pánik. Sokáig nem ismertem fel de aztán ahogy egyre tovább néztem az autót és a mellette álló személyt végül felismertem. Mikor feleszméltem rémültem rohantam a stúdió ajtaja felé. Mikor odaértem az ajtó kinyílt és Mir jött ki.

- Hát itt vagy. – könnyebbült meg. Én csak sietve rémültem rohantam el mellette be az ajtón vissza a táncterembe. Mikor berohantam bevágtam magam után az ajtót majd neki támaszkodtam és levegő után kapkodtam.
- Mi a- kezdte értetlenül Joon mikor az ajtót valaki elkezdte lökdösni,  hogy bejusson de én erősen neki támaszkodtam.
- Engedj már be!
- Menj innen! – kiabáltam ijedten. Olyan volt mintha az életemért küzdöttem volna.
- Nicole! – kiabáltak az ajtó mögül.
- Menj már el! – könyörögtem már majdnem sírva miközben erősen támasztottam az ajtót.
- Nicole! – fogta meg a karom Joon majd el rántott onnan, mire az ajtó hirtelen kinyílt. Felsikítottam félelmembe és Thunder-hez szaladtam. Belemarkoltam a karjába majd a háta mögé bújtam és remegtem mint a nyárfalevél.
- Ne hagyjátok, hogy elvigyen! – könyörögtem. Senki nem szólt semmit.
- Légyszi… - lett könnyes a szemem.
- Nicole… - fogta meg a karom Joon, mire felkiáltottam félelmembe és kapálózni kezdtem.
- Jó elég. – szólalt meg Joon majd odament az egyik székhez. Mindent Thunder háta mögött megbújva figyeltem.
- Ki akar elvinni? – suttogta nekem észrevehetetlenül.
- GD… -mondtam ki remegve a nevét mire csak gyanúsan nézett vissza rám majd újra előre fordította a fejét.
- Ide hívom Yoseob-ot,  hogy vigyen el egy orvoshoz. – ügyködött Joon a telefonommal. 
Mikor megláttam gyorsan oda rohantam hozzá majd megfogtam a telefonom, hogy elvegyem tőle de nem akarta elengedni. Ráncigálni kezdtem mire ő is.

- Ne hívd ide! – kiabáltam neki kétségbeesetten.
- Miért ne?! – kiabált vissza Joon miközben próbálta megakadályozni,  hogy elvegyem tőle a telefont.
- Őt is elfogja vinni megint! – kiáltottam a képébe sírva.
Hirtelen elengedte a telefonom mire hátra estem és leültem a földön. Idegesen kapkodtam a levegő után közbe pedig a telefonomat szorongattam.
- Nincs itt GD. – súgta a fülembe Thunder miután letérdelt mellém.

- Csak én voltam… - mondta nyafogva egy kisfiú hangja.
Felkaptam a fejem és Mir-t láttam. Olyan volt mint egy 10 éves kissrác akinek valami rosszat mondtak a kedvenc szuperhősére.
- Gyere. – nyújtotta a kezét Mir. Kis gondolkodás után óvatosan megfogtam a kezét majd lassan felsegített a földről. – Elviszlek Yoseob-hoz. – mondta halkan miközben fogta a karom a biztonság kedvéért.
- Majd én elviszem. – tette a kezét Thunder Mir vállára.
- Elviszem én nyugi. – mosolygott Mir.
- Maradj csak. – mosolygott vissza rá Thunder majd arrébb lökte Mir kezét és húzni kezdett maga után.
A kocsiban kínos csend uralkodott. Egyáltalán nem volt kedvem beszélgetni. Csak azon kattogott az agyam, hogy mégis mi üthetett belém. Legszívesebben a föld alá süllyedtem volna szégyenembe.
- Mi volt GD-vel? – szólalt meg hosszas csönd után Thunder.
- Semmi.
- Akkor miért félsz tőle ennyire?
- Nincs különösebb oka. – válaszoltam unottan.
- Miért hazudsz?
- Miért kérdezősködsz? – fordultam felé komoly arckifejezéssel.
- Tudod egy normális ember nem viselkedik úgy ahogy te az előbb.
- Jó bolond vagyok köszönöm, elfogadom. Anélkül is tudtam volna, hogy a fejemhez vágnád.
- Nem erre céloztam.
- Hagyjuk! – kiabáltam rá.
- Miért mondtad azt, hogy GD elvisz?
Úgy éreztem,  hogy egyáltalán nem figyel rám csak arra, hogy feltegye a kérdéseit.
- Semmi közöd hozzá!
- Térj már észhez, mi van veled?!
- Állj meg! – kiáltottam rá mire lepetten fordult felém.
- Azt mondtam állj meg!
- Minek? – pislogott.
- Kiszállok!
- Nem állok meg.
- Miért te kell elvigyél?! Sokkal jobb lett volna ha Mir visz el! – dühöngtem majd feltettem a könyököm az ablakba és a fejemet támasztva bambultam kifelé.
- Sajnálom, hogy nem tudok olyan lenni mint Mir.
- Megoldható lenne, hogy az út további részébe ne beszéljünk?
Nem válaszolt. Ahogy kértem az út további felébe meg se szólalt. Miután kiszálltam az autóból a Cube stúdiója előtt bevágtam a kocsi ajtaját és elindultam a bejárat felé. Határozottan mentem majd mikor hallottam, hogy a kocsi hangja távolodik lassan megálltam és vissza fordultam. Nem így terveztem az egészet. Nem akartam se megbántani se hibáztatni valamiért. Azért meg pláne nem, hogy nem olyan mint Mir. De jobb neki, ha nem tud semmit GD-ről. Mondjuk nagyon nem kellett megjátszanom magam. Valamiért nagyon ideges voltam és teljesen kikeltem magamból. Mintha nem is lettem volna önmagam. 
Nem így kellett volna lerendeznem a dolgokat, tudtam jól. Tényleg egy bolondnak éreztem magam.

Nyugdíjas tempóba, zombi style-ba ballagtam be a stúdióba. Benyitottam az egyik szobába ahol a dalokat szokták felénekelni. Csak a földet bámulva jobbra ballra dőlingélve benyitottam majd odaballagtam az egyik székhez és csak álltam előtte. Odáig nem jutottam el, hogy leüljek. Aztán a zene elhallgatott és Yoseob megfogta a kezem.
- Mi a baj?
Nem szóltam semmit csak próbáltam tisztázni a fejembe mindent. Lassan belemarkoltam Yoseob pólójába majd óvatosan közelebb húztam magamhoz és hozzá bújtam. Először csak lepetten tűrte, hogy ölelem aztán ő is a karjait körém fonta.
- Nem érzem jól magam. – suttogtam.
- Beteg vagy? – ölelt szorosan magához.
- Lehet…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése