2013. február 15., péntek

Blue Night 40.rész - A halál szele


40.rész
A halál szele




*Nicole szemszöge*
- Mi? – kérdeztem vissza lepetten.
- Terhes vagy igaz? – ismételte meg újra egyre rémültebben.
- Te szívsz valamit? – mondtam majd köhögni kezdtem.
- Ne hazudj!
- Nem hazudok!
- De nem kell előlem titkolnod!
- Fogd már fel azzal az egyetlen kis árva agysejteddel, hogy nem vagyok terhes! Már voltam és az nem ilyen! Szóval…. Tudnék… róla… ha.. – lassult le a beszédem. Elszóltam magam.
- Hogy mi? – pislogott.
- Semmi. – vágtam rá majd eliszkoltam mellette és nagy léptekkel kerestem a menekülő utat.
- Ne menekülj el! – ragadta meg a csuklóm majd vissza fordított.
- Mir! – szóltam rá.
- Terhes voltál?
- É-
- Mikor?
- Mir-
- És mi történt? – hadarta el a kérdéseit idegesen.
- Hallgass már… - kérleltem.
- Elvetetted?
- Nem! – kiabáltam a képébe.
- Mi folyik itt? – termett mellettünk zsebre vágott kézzel Joon.
- Semmi… - néztem egy pillanatra Joon-ra majd végig mértem Mir-t és elfordultam. Visszamentem a táncterembe majd mindenkinek adtam egy flakon vizet.
- Beteg vagy? – kérdezte Thunder miközben az arcát törölgettem.
- Nem tudom. – válaszoltam unottan.
- Többet nem kérdezősködök. – fordította el a fejét.
- Mi? – néztem rá értetlenül, de aztán leesett. – Nem… - fogtam neki a mondandómnak pedig még fogalmam sem volt arról, hogy mit akarok mondani és, hogy hogy. – Kérdezhetsz nyugodtam… - motyogtam az orrom alatt mint egy kisgyerek.
Thunder csak elnevette magát majd megsimogatta a fejem amivel összekócolta a hajam.
- Én… - vakargattam a fejem idegességemben. – Nem akartalak Mir-hez hasonlítani. – mosolyogtam kínosan.
- Tudom. – mosolygott majd közelebb húzott magához és megölelt.
- Folytathatjuk? – lépett be a terembe Joon és Mir.
- Persze. – álltam fel majd elindítottam a zenét. 
Kisétáltam a teremből majd az ajtaja előtt megálltam és elővettem a telefonom. Gyorsan felhívtam Tiffany-t, hogy értesítsem a történtekről.

- Szia. – szólt bele.
- GD megint tervez valamit. – suttogtam.
- Mi? Találkoztál vele?
- Nem de felhívott. Eléggé… kárörvendő hangja volt.
- Gyere haza. És ne maradj egyedül. Ha lehet kérj meg valakit, hogy hozzon haza.
- Hazamegyek egyedül.
- De-
Kezdte Tiffany de kinyomta a telefont. Vissza mentem a terembe majd összepakoltam a cuccaim.
- Ma előbb elmegyek. Remélem fél napig tudtak vigyázni magatokra. – mértem végig őket.
- Nic-
Kezdte G.O de mire befejezhette volna bevágtam magam mögött az ajtót és siettem kifelé.
- Ne vigyelek haza? – kiabált valaki utánam.
Megfordultam és reflexszerűen akartam válaszolni, hogy nem, de mikor megláttam ki az mégis egy őszinte mosollyal igen-t mondtam.

- Igazán haza tudtam volna menni egyedül is. – fordultam felé a kocsiban.
- Tudom. – adott egyszerű választ.
Hirtelen kínos csend lett az autóban.
- Ami a GD-s ügyet illeti… - kezdtem el hosszú gondolkodás után. – Hidd el, hogy jobb ha nem tudsz róla… - néztem rá aggódóan.
- Elhiszem ha te mondod. – vont vállat.
Csalódottan dőltem hátra és bámultam ki az ablakon.
- Mir tudja igaz?
- Huh? – kaptam fel a fejem.
- I-Igen. – fordultam lassan felé félve a reakciójától.
- Értem. – mosolygott. 
Kamu mosoly, vagy igazi? Talán sose fogom megtudni…




Mikor beléptem a házba egyből felsiettem a lépcsőn majd Tiffany szobája felé iszkoltam. A folyósón szembejött velem Abby. Olyan volt mint egy szellem.
- Minden rendben? – álltam elé mire kómásan felnézett rám.
- P-persze. – dadogott mikor meglátott majd gyorsan elvigyorodott.
- Gyanús vagy nekem te nőszemély. – böktem meg a homlokát.
- N-Ne anyáskodj felettem. – húzta  ki magát.
- Jól van kislányom. – veregettem hátba. – Egyszer kell lebuknod előttem és akkor megkopasztalak mint egy tyúkot. – néztem ár gonoszan. – Megértettük egymást csibém?
Abby heves bólogatásba kezdett.
- Akkor húzz a szobádba durmolni de rögtön! – mutattam a szobájára és kiáltottam. Abby összerezzent majd besietett a szobájába.
- Látom megjött a ház asszonya. – lépett ki a szobájába Tiffany.
- Mi van Abby-vel? – vakargattam a fejem.
- Mit tudom én. Elég keveset van mostanában itthon.
- A kis… - ráncoltam a homlokomat.
- Ki hozott el? Ugye nem egyedül jöttél?
- Nem, Thunder elhozott.
- Helyes. – könnyebbült meg Tiffany. – Téged ismerve tuti egyedül jöttél volna. – Erre én is csak kínosan mosolyogtam. Hogy ismerhet ennyire?!
- Mi lenne ha visszahívnám GD-t? – vettem elő a telefonom.

- Hülye vagy?! – kapta ki a kezemből a telefont.
- Ha lehet kerüld el és ne beszélj vele! Ha csak ő nem keres te se keresd! – magyarázott. – Vagy vissza akarsz menni abba a szobába? – suttogta.
- Nem. – nyeltem egy nagyot.
- Helyes. Én sem akarok. A lényeg, hogy legyünk nagyon óvatosak.
- Minek? – húztam az orrom.
- Heh? – nézett rám lepetten Tiffany.
- Ha valamit GD eltervez úgyis megvalósítja. Tehetünk bármit az lesz amit ő akar…Nem tudunk elmenekülni. – mondtam komolyan. – Akkor már inkább büszkén tárt karokkal várom a halált! – tártam szét a karjaim és vettem fel egy szuperman pózt.
- Nem fog senki meghalni! – csapta meg a homlokom a tenyerével.
„Nem fog senki meghalni.”
Így kimondva nem olyan ijesztő mint tényleg belegondolni, hogy ez megtörténhet. Mihez kezdjek ha valaki tényleg meghal és az nem én leszek…?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése