2013. február 26., kedd

Blue Night 49.rész - Egy pohár vér


49.rész
Egy pohár vér




*Nicole szemszöge*
- Jobban vagy már? – tettem a kezem Mir homlokára mikor kezdett ébredezni.
- Ja. – mondta fáradtan.

- Sajn-
- Pszt! – fogta be a számat. – Ki ne mondd. – vette el lassan a kezét a számtól.
Halvány mosoly ült ki arcomra majd megöleltem.
- Felkelsz? – álltam fel az ágy mellől és néztem le rá.
- Ühüm. – emelte fel a kezeit lelkesedést imitálva.
- Te jól vagy igaz? – fordultam Yoseob felé aki az ablak alatt ült.
- Persze. – sóhajtott.
- Nicole. – szólalt meg GD amitől úgy éreztem, hogy kiszáll belőlem a lélek. – Menjetek le.
Fáradtan nyögtem egyet majd felsegítettem Mir-t és Yoseob-al együtt lementünk a nappaliba. 
Ahol nem rég Mir feküdt most Seungho volt. Abby mellette ült és figyelte.

- Velük is? – néztem Yoseob-ra de ő csak kissé lepetten mégis rémülten mérte végig őket.
- Abby. – szóltam oda neki mire felkapta a fejét és szomorúan rám nézett.
Erőt vettem magamon és rámosolyogtam, hátha megnyugszik. Megtörölte a szemeit majd újra Seungho-t kezdte nézni. Csalódottan sóhajtottam egyet majd összerezzentem mikor GD újra megszólalt.
- Menjetek be a konyhába.
Abby, Seungho és Gikwang a nappaliba maradtak mi meg bementünk a konyhába. Mir leült az egyik székre én meg háttal a pultnak támaszkodtam.
- Vegyél elő egy kést és egy poharat.
„Kést?”
Rémültem meg a szó hallatán. Már rosszul kezdődött. Kivettem egy kést a fiókból majd kivettem egy poharat a szekrényből és letettem őket az asztalra.

- Fogd meg a kést. – utasított.
Félve a késért nyúltam majd a kezembe vettem. Egyre jobban kezdtem félni.
- Amilyen mélyen csak tudod vágd el valamelyikük tenyerét.
- Miért?! – háborodtam fel.
- Csak csináld. – mondta határozottan.
Mir-re néztem majd Yoseob-ra. A tekintetem köztük cikázott. Nehéz a választás főleg, hogy egyiküket sem akarom sem elveszíteni sem bántani. Erősen szorítottam a kést a kezembe majd lehajtottam a fejem és pár mély lélegzet után kimondtam.
- Yoseob. – néztem rá.
Egy pillanatra meglepődött de aztán oda jött hozzám és elém nyújtotta a kezét.
- Minél több vér kerüljön a pohárba. – mondta GD.
Megfogtam Yoseob kezét majd a késsel közelíteni kezdtem a tenyere felé. Mikor már majdnem hozzá ért meg álltam. Remegett a kezem és ideges voltam.
- Nyugi. – mondta Yoseob. – Gyerünk. – mosolygott.
- Ne haragudj. – néztem rá majd beleharaptam a számba és beleszúrtam a kést a tenyerébe mire felszisszent. Végig nézte ahogy lassan végig húzom a kést a tenyerén amikor én ha tehettem volna legszívesebben elfordultam volna.
Mikor végeztem ledobtam a kést a földre majd elfordultam és levegő után kapkodva próbáltam lenyugodni. Miközben forgolódtam láttam ahogy Yoseob a pohár fölött ökölbe szorítja a kezét és a vér pedig belefolyik a pohárba. 
Nem bírtam nézni.
- Kész. – mondta Yoseob mire felé fordultam. 
- Jól vagy? – mentem oda hozzá.

- Persze. – sóhajtott.
- Nicole. – szólított GD mitől megremegett a szívem a félelemtől. – Idd meg.
- Mi? – szólaltunk meg egyszerre Yoseob-al.
- Idd meg.
- Nem akarom. – kezdtem kétségbeesni. Reszkettem és a sírás határán voltam olyan ideges voltam.
- Tudod mivel jár az ha nem csinálsz meg egy feladatot.
- Én megcsinálom helyette. – állt fel Mir a székről.
- Ne csináld. – álltam vele szembe, hogy megállítsam.
- Nicole-nak kell megtennie. – mondta GD.
- Ha nem teszem meg ki kapja az N betűt? – kérdeztem.
- Erre kérdésre tőlem sose fogsz választ kapni.
- Ne csináld. – suttogta Yoseob.
- A fenébe már! – tört ki belőlem majd hirtelen az asztal felé fordultam felkaptam a poharat és a számhoz emeltem.
Könnyezni kezdett a szemem miközben a vér lenyelésével küszködtem. GD nagyon tévedt ha azt feltételeztem rólam,  hogy vámpír vagyok…
Pár korty lenyelése után éreztem, hogy rosszul leszek. Lecsaptam a poharat az asztalra majd fulladozni kezdtem. A vérnek borzalmas íze volt amitől felfordult a gyomrom és úgy éreztem elhányom magam. Köhögtem és próbáltam nem kihányni azt a kevés vért amit megittam. Már csak ha rá gondoltam émelyegni kezdtem.

- Már nincs sok hátra. – mondta GD boldogan.
Nagy nehezen abba hagytam a köhögést majd a pohárra néztem. A benne lévő vérnek kb felét tudtam csak meginni. Megviselten nyögtem egyet a pohár láttán, majd mikor fejbe elhatároztam, hogy a maradékot is megiszom már éreztem is az izét a számban és rosszul lettem. Gyorsan elfordultam, hogy ne lássam. Próbáltam megnyugodni és minél hamarabb túl esni ezen a kínzáson.

- Nem kell megtenned. – fogta meg a kezem Yoseob.
- De- fordultam felé mire magához ölelt.
- Nem csinálja meg. – mondta hangosan Yoseob amitől végig folyt pár könnycsepp az arcomon miközben erősen magamhoz öleltem.
- Akkor megvan az első teljesítetlen feladat. Úgy látszik az N betű lesz az első amit valaki kapni fog. – szinte láttam magam előtt, hogy vigyorog örömében.
- Nem sokára jön majd a következő feladat. – mondta GD.
- Kit féltesz a másik házból a legjobban? – kérdezte Yoseob.
- Tiffany. – motyogtam majd fejbe folytattam még egy névvel…

2 megjegyzés:

  1. basszus majdnem sírtam T_T ne csináld már ezt ááá teljesen levagyok sokkolva ._.

    VálaszTörlés
  2. lesz még ennél sokkal durvább is..:)
    de ne parázz rá XDDD :D

    VálaszTörlés